12 Nisan 2013 Cuma

GÜLTEKİN UYSAL'I ZİYARET!...

Demokratlar Kulübü’nden 
Başkan Uysal’a destek
Demokratlar Kulübü Derneği Başkanı, eski Parlamenter ve Milli Eğitim Bakanlarından Ali Naili Erdem başkanlığındaki kadim Demokrat Parti, Adalet Partisi, Doğru Yol Partisi'nin eski bakan ve milletvekillerinden oluşan yönetim kurulu üyeleri Genel Başkan Gültekin Uysal’ı  Demokrat Parti Genel Merkezi’nde ziyaret etti.
Siyaset Haberi - 
12 Ocak 2013 Cumartesi
Demokratlar Kulübü Başkanı ve eski Milli Eğitim Bakanlarından Ali Naili Erdem başkanlığındaki eski bakan ve milletvekillerinden oluşan yönetim kurulu üyeleri Genel Başkan Gültekin Uysal’ı  Demokrat Parti Genel Merkezi’nde ziyaret etti.
Yaklaşık bir saat süren ziyaret sırasında Türkiye’nin gündemindeki konular değerlendirildi. Demokratlar Kulübü Başkanı Ali Naili Erdem ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal’a her konuda yardım edeceklerini ve açık destek olacaklarını söylediler.
Demokrat Parti kadrolarının; eski Adalet Partisi, Doğru Yol Partisi ve Anavatan Partisi’nde gelen ciddi ve tecrübeli isimlerden oluştuğunu,  bu kadrolardan istifade edilmesi halinde güzel şeyler yapılabileceğini söylediler.
Genel Başkan Gültekin Uysal’a yapılan ziyarete, eski bakan ve milletvekillerinden Esat Kıratlıoğlu, Fethi Akkoç, Enver Turgut, Namık Aydemir ve GİK üyesi Doç.Dr. Mehmet Özdemir katıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder